søndag, april 26, 2009

Eg vil feire litt… Blir du med?

Eg nærmar meg 5000 unike besøk her på bloggen, frå eg monterte teljaren i februar i fjor, og det syns eg er kjempeflott. Det er tydlegvis nokon som les her, sjølv om eg ikkje har så mange kommentarar ;o) Og eg merkar stadig at talet aukar raskare, så her er sikkert nokre nye lesarar dei siste vekene også…

Vakre roser

I tillegg er det snart 8000 klikk her, og eg har passert 300 innlegg (dette er innlegg nr 331), noko som eg var tenkt å markere, men har gått meg litt forbi...

Kvitneset

Så derfor – alle som legg att ein kommentar i dette innlegget innan torsdag 30. april kl 12.00 er med i trekning av ei lita overrasking i postkassa:)

Kjekt om DU blir med på feiringa:o)

Ynskjer alle ein fortsatt god søndag!

9 kommentarer:

  1. Anonym3:32 p.m.

    Hei til dere frem i Leite

    Håper alt står bra til med dere alle tre :) Jeg er en av dem som er innom nesten dagelig for å se hva du har på hjerte i dag. Meget koselig å følge med siden din.
    Her på Valle er alt bra nå, Hero er nesten frisk igjen og valpekurset går over all forventning.
    Ønsker dere en fin søndag videre.
    Stor klem fra oss på Valle

    SvarSlett
  2. Kunne ikkje gå glipp ta dinne muligheta!!;) hehe...Knallas på konsert på laurdag, håpe du he det fint:) klem

    SvarSlett
  3. Oi, masse besøk!;) Ej va nr 4999 ser ej! Kjekt med mange besøk. Og kjedelig at tilsvarandes tal ikkje blir i kommentarfeltet.. Menmen.. :)

    SvarSlett
  4. Klart man vil være med på feiringen! Grattis med så høyt besøkstall :o)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med over 5000 besøkande :)
    Vil gjerne vere med i trekkninga. Spennande!!!
    Håpar du har ein fin dag og nyter dagen.
    Det er så nydelig vær.
    Klem

    SvarSlett
  6. Då satsar eg på å vere like heldig som deg ;) Grattis med 5000 unike treff!

    SvarSlett
  7. Gratulerer!! 5000 UNIKE besøk ja.. Det er ganske fantastisk! For eit halvt år sidan viste eg knapt kva ein blogg var. No er eg innom mange kvar einaste dag faktisk! Blogglandia er ein flott verden.. :)
    Og eg er nok ein av dei som får teljaren din til å tikke.. men har ofte dårleg med tid og då blir det lite kommentarar. Men no skal eg skjerpe meg! Du er jo så flink å legge igjen koselege helsingar. Takk for det! Skal bli flinkare sjølv.. ;)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mykje med jubileumet!!! Dette er eg med på, veit du...

    SvarSlett
  9. Tjo hei - grattis med jubileumet - artig ;)

    God langhelg - smil fra monika :)

    SvarSlett