torsdag, april 30, 2009

Ta-ta-da – and the winner is…

I kveld har vi hatt trekning på jubileumsinnlegget, og min kjære brukte “fancy” datateknikk for å trekke ut vinnaren. Og den heldige vinnar…

image … er ein tidlegare sambygding av sambo faktisk, nemleg Solveig med bloggen Solveigland! Jeej:) (håper det var greit eg lånte eit bilde…)

Send meg ein mail på annika.brandal(krøllalfa)gmail.com eller på facebook med adressa di, så kjem der ein liten ting i posten til deg uti veka:)

Tusen takk til alle som la att ein kosleg kommentar til meg. Sender over ei rose til alle av dokke – ei virtuell rett nok:)

Heime 024-1

Håper alle får ei fin langhelg! Det aktar iallfall eg å ha:)

1 kommentar:

  1. Hurra hurra!!!! :) No vart eg veldig veldig glad! :)
    har ikkje vår i blogglandia før idag.. så har ikkje sett det før no! Supert kjekt! :) lurar på å ha ein konkurranse eg og.. men vart ikkje i dag iallefall.
    God helg! :)

    PS! sender addressa mi på facebook... :)

    SvarSlett