onsdag, juli 01, 2009

I bryllaup i strålande sol

Som eg skreiv i forrige bloggepost, var vi i bryllaup på laurdag, og det blei ein herleg dag. God mat, mykje kjekke folk, strålande sol, og ikkje minst; eit nydleg brudepar!

Elise + Rognald = Sant! Gratulerer så mykje!!!herrogfru_dvergsdal

Nokre fleire bilder frå helga:

påtur

Det var litt morsom tekst på tv-skjermen på hotellrommet, sida rommet var bestilt i mitt namn; “Velkommen Herr & Fru Brandal” – men vi har verken gifta oss eller Sindre tatt mitt namn altså, berre for å avkrefte det;)hotellerom2  bryllaupsfest

Det var mange som ville ha ein bit av bruda, som han vesle karen her:)Bryllaup ER 107

as

Ei herleg helg på Skei iallfall, sjølv om det kanskje til tider var litt i varmaste laget med finstasen på…

Tusen takk for vi fikk vere med på dagen dokka, Elise og Rognald:)

3 kommentarer:

  1. Fine bilder!:)
    Ser ut som dokke har hatt en fin tur :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koseleg kommentar i bloggen min

    SvarSlett
  3. Koselige bilder. Og kjekt å sjå att det blide ansiktet ditt :)

    Er på ferie eg nå og koser oss i sverge. Men har snart begynt å kjenne at borte er bra men hjemme best ;)
    Ha fien dagar vidare.
    Klem

    SvarSlett