søndag, mars 16, 2008

Ei lita påskekonkurranse...

Eg var på tur i forrige veke... Nokon som klarer å finne ut kor eg har vore?

To hint... Dei som kjenner nokon firbeinte, har litt større sjanse til å finne heilt rett destinasjon, og dei som er litt meir landfaste enn oss hareidsfolk har også ein litt større fordel.

Egentlig burde eg lagt ut eit og eit bilde, for kvar dag, men det har eg ikkje tolmodigheit til, så her kjem alle bildehint... Originalbilda kjem i morgon eller tysdag får vi tru.

Photobucket

Photobucket
Kven sin mule? Mjuk, god mule...

Photobucket
Hmmm - kva er dette?

Photobucket
Sola steikjer denne dagen!

Photobucket
Ei lita søt øyre...

Photobucket
Nokon som er glad i å rulle seg?

No ser vel ein del kor dette er?

Send meg svaret på mail. Om du legg det i ein kommentar blir det litt juks for neste som prøver...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar