mandag, januar 19, 2009

Ei ny veke...

Då var vi i gong med ei ny veke. Helga forsvant fort, men det har vore ei god helg med plass til litt av kvart. At veret skaper vårstemning er heller ikkje noko dumt;o)

Veka starta ikkje heilt som eg var forberedt. Men det var kanskje like greit;) Eg har vel egentlig gått å kjent på "eit kva023rt" i ryggen ei stund no, men prøvd å strekke strekken litt lenger. Men i dag blei det time hjå kiropraktor, og 30 % sjukmeld i ei veke. Så no må eg berre vere veldig flink til å vere endå meir i bevegelse!

Mitzi er god på bevegelse, så eg lyt nok fylje hennar eksempel ;o)

Og eg kjenner eg gler meg verkleg til endå lenger lyse kveldar - sjølv om det også no har begynt å bli ganske bra med lys ute!!

5 kommentarer:

  1. Hei hei..
    Knaggene kostet 149kr stk.. jeg har ikke sett de på noen nettbutikk her i norge, har selv lett lenge etter de! Hva de er laget av stod det ikke på pakka, ikke plastikk eller glass ihvertfall...

    Lykke til!
    klem

    SvarSlett
  2. Håper du kommer tilbake 110% igjen etter å ha tatt vare på deg selv littegranne. Det er viktig å ta vare på seg selv Annika.
    Klem

    SvarSlett
  3. Anonym7:54 p.m.

    Hei Annika
    Kjedelig med ryggen da, men håper du kommer deg fort igjen
    God bedring
    Stor klem Annka

    SvarSlett
  4. Håpar ryggen har kome seg etter ei veke med litt sjukmelding og mykje bevegelse :)

    Og takk for god bedring-klemmar til småjentene mine - no ser det ut til at dei er ferdig for denne gong :)

    SvarSlett
  5. Huff trasig at du er dårlig. Håpa du er betre igjen.
    Ta vare på deg sjølv.
    Klem

    SvarSlett