søndag, august 16, 2009

Lea i Møre


Torsdag var der ei reportasje om Lea si sjukdomshistorie i Avisa Møre som kjem ut i Volda. Eg var ikkje klar over at avisa kom ut over store delar av Sunnmøre, så det var nok ein del fleire som fekk lest det enn eg trudde. Egentlig berre bra, for grunnen til eg sa ja til intervjuet, var nettopp å få fokus på flåtteproblemet.
 
Håper reportasja gjorde at nokre til blir obs på kor farleg flåtten faktisk kan vere – både for folk og dyr!
For spesielt interesserte, kan eg sjølvsagt sende ein innscanna versjon av avisartiklen på mail.

2 kommentarer:

  1. Så godt at de fann ut kva som var gale med Lea, og at ho kjem seg att!

    Kjekt med gode hjelparar som utgjer gode arbeidslag. Eg er så heldig å ha ein svigerfar som kjem og hjelper kvar gong me spør. Han og rosamannen er òg eit veldig bra team, og har seinast no i helga fått utretta mykje :)

    God veke!

    SvarSlett
  2. Eg vart litt overraska då eg såg deg i Møre, ja:) Flott med litt fokus på flåtten....

    SvarSlett