mandag, september 14, 2009

Valgets kvaler?

image Så var valdagen her! Har du vore i vallokalet og stemt? Gjort di “borgarplikt” som så mange kallar det?

Eg har også vore med i valkampen på forhand, men bloggen skal få vere fri for politikk, derfor har det ikkje vore noko om det på bloggen:) Men om du vil lese om partiet “mitt”, kan du titte innom sida vår.

image

Eg var i utgangspunktet tenkt å forhandsstemme, men har glømt det, så eg var innom å putta ein “vakker” stemmeseddel i valurna for litt sidan. Heldigvis var eg ikkje i tvil på kva eg skulle stemme! No er det ei spennande natt i vente, før vi får resultatet.

Eg trur eg skal ein tur innom valvake på Hareid hotell, reknar med det er stor stemning der.

Fortsatt god valdag!

4 kommentarer:

  1. Får ikkje stemme....men stemmer inni meg i staden for. Neste gang skal eg også stemme. Må bare bli norsk statsborger først :)
    Håpa du har det bra Annika.
    Ha en solrik dag. Klem

    SvarSlett
  2. Har funne ut at du må ta over for Sponheim til våren ;)

    SvarSlett
  3. Haha, har hørt den nokre gongar i dag ja. Heldigvis er eg altfor glad i Hareid;)

    SvarSlett
  4. Det var litt av ein valgdag, ja:)

    Men no går det berre oppover, med nye krefter ved roret og nye medlemer som står i kø og vil inn!

    SvarSlett