torsdag, desember 17, 2009

Fantastiske Carola!

I kveld har eg vore på konsert med Carola på Sjøborg. To utsolgte konsertar, og det same i morgon. På første konserten jobba eg, medan eg hadde tid til å sette meg ned på den siste konserten – og for ein herleg konsert! Dei som skal på konsert i morgon må berre glede seg stort!!

Carola 057

Det har vore nokon hektiske dagar den siste veka, eg har knapt sett pcen min, endå mindre hatt den på, kjem nok sterkare tilbake:)

Eit par avisartiklar frå eine konserten i kveld:

Carola imponerte på Sjøborg (frå Vikebladet.no)

Tok publikum med storm (frå smp.no)

Bilda er ein liten smakebit frå kameraet mitt.

Carola 331

1 kommentar:

  1. Det er sikkert ei oppleving å vere på konsert med Carola, det vil eg tru. Og 4 utselde konsertar seier jo litt. Kjempefine bilder du har tatt, og så håpar eg me ser meir til deg, sjølv om jolestria og høgtida ligg tett framom oss no :)

    stor klem

    SvarSlett