lørdag, januar 15, 2011

Farvel Klara ♥

Eg har vore ein liten tur på Sørlandet. Eg skulle så inderlig ønske at grunnen var eit lystig besøk til ei nydlig jente. Dessverre var det for å ta eit siste farvel, til ei nydlig jente.

Bilda er frå 2008, då møtte eg Klara og Trico i anlednings pappas 60 års dag.

Ferie_vaar08 259

For tre år sidan skreiv eg eit innlegg på bloggen min om CF-råka Klara Dahle, som venta på svar om ho fekk kome på venteliste for nye lunger. Nye lunger måtte ho ha, for å ha ein sjanse til å forlenge livet nokre år.

Ho fekk kome på venteliste, og ho fekk nye lunger. Dessverre tolte ikkje kroppen hennar den kraftige infeksjonen ho fekk i ettertid av lungetransplantasjonen.

Ferie_vaar08 266

Klara døde 9. januar i år. 29 år gamal.

I går vart Klara gravlagd. Ein veldig trist dag, mange tårer, men også mykje latter og glede. Slik Klara ville ha det.

Eg er takknemlig for å få ha blitt kjent med Klara. Ho lærte oss så uendlig mykje, om livet, om å sette pris på kvardagen, og leve i dag.

Takka vere ein donor, fekk Klara ei muligheit til eit forlenga liv. Men bakteriane i kroppen var ikkje einig. Så urettferdig, så ung.

Ferie_vaar08 271

Farvel. Kvil i fred, kjære Klara ♥ Takk for alt du har lært oss! Du vil aldri bli gløymt, vil alltid fylgje oss i hjartet og i tankane.

---

Har du tatt stilling til organdonasjon? Om ikkje, vonar eg du vil lese om det på Stiftelsen Organdonasjon sine nettsider. Der kan du også skaffe deg donorkort

---

Oppdatert:

Eg gikk inn på innlegget eg skreiv om Klara for tre år sidan, utan å sjå på datoen. No ser eg at eg skreiv det 15. januar, nøyaktig tre år sidan i dag. Det var litt spesielt.

4 kommentarer:

  1. Sterke og gripande ord, Annika. Så trist at det gjekk slik. Ei viktig sak du tek opp her med organdonasjon. Så utruleg mange som kan få hjelp av det. Kondolerer med tapet av ei god veninne. Klems.

    SvarSlett
  2. Huff, dumt det går den veien med så unge folk. Men ho he det godt no! :)
    Stor klem til dej som mista en venn!

    SvarSlett
  3. Anonym1:57 a.m.

    veldig interessant, takk

    SvarSlett
  4. Visit Your URL replica bags browse this site buy replica bags more helpful hints replica gucci bags

    SvarSlett