onsdag, mars 28, 2007

Taxihelg og SOL!

Ny veke, fantastisk ver ute!!! Og det har det vore nesten heile helga. Har hørt rykte om at det var overskya laurdag, men då sov eg - snudde døgnet i helga, sidan eg har kjørt taxameterbil. Men både fredag, søndag, mandag og i går, har eg sett sola iallfall - det var skjønt! Og det var egentlig eit flott bilver også.

Sola har også komt til Leite igjen, bilde er tatt frå trappa mi.

Også forrige helg, når det var klubbstemne i Volda var det flott ver.
Min kjære Suki og skuggen til Pokemann&Liv Jorunn.

Nokre sikre vårteikn - krokusane utfor rådhuset i Ulstein:


I går var eg og Kristine ute å knipsa nokre bilder av naturen i Ulstein, og i det flotte veret, blei det flotte bilder også! Takk til Liv Jorunn som lånte meg kamera!!

Utsikt frå Selvågane i Eiksund.

Eika og den nye Eiksundbrua, som er ein del av Eiksundsambandet.

Osnessanden, med Osberget rett over.

Vakkert innslag i "bybildet".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar