mandag, april 16, 2007

Katteluke, grilling og sol

Så var helga over... Det har vore ei fin-fin frihelg, med sol, soloppgang, litt "geografistudering" og slækking:) Har blitt nokre mobilbilder denne helga også, eg gløymer fort digitalkameraet, men mobilen tek jo ok bilder den også.


Samme dag som eg og Marte var på Flø (bilder i tidlegare blogginnlegg), var vi også innom hotellet for kaffi, det var dagen dei opna. Ei flott hotell, og eg trur alt var blankpussa den dagen;o) Restauranten var "random" pådekt, og det var ganske effektfullt. I dag har eg og Liv Jorunn lunsja der, og det var veldig god mat! Eg er mett endå.

No har pusane mine fått sitt eige vindauge og dør, den var montert når eg kom heim frå jobb fredag. Til å begynne med var det greiast å bruke det som vindauge - i akkurat passe høgde, fekk dei kike ut. Men det tok ikkje lang tid før dei forstod tanken med den, så no får dei spankulere ut og inn som dei vil. Tusen takk til Inger og onkel Kjell for luka og montering.

Det har vore eit strålande ver i helga, iallfall har sola stråla, sjølv om det har vore litt vind innimellom. Fredag spiste eg og Ann Kathrin takeaway frå kinaen ute, laurdag starta eg dagen med frukost ute i sola, og det samme søndag. Seinare søndag fann eg og Anca ut at vi skulle grille - så no er årets første grillmåltid i boks:o)

Mamma var til middag laurdag, og på kvelden var eg på besøk med Anca. Elles må eg ha med resultat for biljardmatch: Annika&Anca vs Sindre: 2-1. Revansje, Sindre?
Men neste gang eg bryt meg inn på Vikingen, skal eg seie frå først, Tomma:p

Søndag var Ann Kristin og Andre på besøk i Brandal, så eg var ned hos onkel Kjell og Inger på kvelden. Veldig kjekt å komme på besøk, og når det blir satt fram kaffi, klarer eg å velte ut to koppar kaffi, alt for å unngå ein dråpe frå kaffikanna på duken. Huff, flaut. Eg forlot åstaden etterkvart;)

Må ha med eit bilde av Linus då eg var på besøk, han satt så fint i stolen. Dessverre berre mobilbilde, så det blei litt vanskleg å sjå - og då eg flytta meg nærmare, flytta han på seg:-/Men her er eit lite bilde iallfall.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar