lørdag, september 26, 2009

Visst kan eg springe!

I går var Janita og Abel på besøk, og vi tok med oss Lea på bana. Målet var at ho skulle få rase litt, for no verkar det som ho er heilt fin i kroppen!

Ein liten smakebit av bilda her, resten finn du på bloggen til Lea:)

September 054 September 055

Det er alltid kjekt å ha besøk av Janita og vesle Abel, og eg trur alle saman kosa seg i dag. Abel såg iallfall godt nøgd ut!

September 080

Og vel tilbake i stallen, ville Lea gjerne ha kos:)

September 096

TUSEN TAKK FOR BESØKET BEGGE TO!!

5 kommentarer:

  1. Så godt at Leah er frisk att, ser ut til at ho verkeleg får slått seg laus på bana. Koseleg med besøk, og atpåtil av slekta mi, Janita er firmenning med mine jenter:-)

    SvarSlett
  2. Fortsatt god helg til deg min venn :)
    Flott innlegg om sandvikgården nedom. Der var fantastisk.
    Klem

    SvarSlett
  3. Har lagt deg til no, klart du skal få tilgang!! sånt påt med det vesle vinduet ein får til rådigheit so er litt knot. Eg er nok mest lik bestemor til Janita, Thelma, i alle fall er det det eg har fått høyre:-) Ho var lærar på handelsskulen da eg gjekk der, og fekk ofte spørsmål om me var i slekt...

    SvarSlett
  4. Heisann!
    For en utrolig koselig blog du har, og så vakker hest!!! Tusen takk for koselige ord hos meg :-)

    Ønsker deg en fin søndag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  5. Så du merka forskjell på Lea also?:) Tenke det, tenke ho e litt mindre "sur" no :p Hehe ;) Merka på ho før vi tok ho ut at ho var meget rastlaus, hehe ;) Og det er forståelig, ho har jo blitt mykje brukt sidan ho var to år, og plutselig vart det totalt fri i månadsvis :) Bra ho er frisk igjen :D

    Angåande bilda ja, eg orka ikkje å legge ut så mange i bloggen min. Tenkte det var like greit å berre linke til din.. :) (a)

    SvarSlett