fredag, desember 18, 2009

Carola tre dagar til ende

No er det helg! Eg har fri! Og eg får sikkert sove litt ekstra denne helga!

Vi har, som eg nemnte i forrige innlegg, hatt besøk av Carola og reisefølget hennar. Det har vore fantastiske dagar, men det har også blitt lange dagar. Men det er kjekt å vere litt sliten, når det er slik “kjekt sliten”. Tusen takk til alle som har gjort dette til ei herleg veke! Vi gler oss til neste år;o)

Carola 106

No håper eg at eg skal få tid både å lese litt bloggar igjen, og blogge sjølv fram mot jul. Eg må også få gjort unna julegåvene, og få sendt nokre av dei avgårde i morgon. Ja, eg veit eg er for seint ute, men dei kjem sikkert fram likevel, satsar eg på:)

Carola 479

Fleire bilder frå Carola-besøket fins her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar