mandag, april 05, 2010

2. påskedag

Påska er snart over for i år. Eg sit på trappa og nyt sola, Mitzi spring rundt føtene på meg, og småfuglane kvitrar ivrig. Sindre er på jobb, og eg skal snart i stallen ein tur, og på besøk til mamma. Sola må berre nytast litt til først! Sola står no så høgt på himlen at vi har den meir enn nokre få minutt for dag, faktisk er den her i fleire timar, trur eg. Herleg!

Påske2010 383

Sjølv om den siste fridagen går fort, skal den fortsatt vare lenge! Håper eg!

God 2. påskedag til alle saman!

3 kommentarer:

  1. Ja i dag har det vore herleg :-) Veit kor det er med sola i Brandal. Her er ho vekke også i nokre mnd, men når ho først kjem, så har vi henne lenge heldigvis.
    Vi har hatt full rulle her i påska, men idag har vi hatt så fri som det går på ein gard :-) Tante Irisa di kom med Puse-Liv igår, og det var litt trist for henne. Men ho får det bra her, sjølv om ho må dele oppmerksomheita med mange andre.

    mvh Aina

    SvarSlett
  2. Herlig lite innlegg :))) Ja den nydelige vårdagen som vi hadde i går....blei plutselig vekke i dag ;p Men det e no mildt og fint allikavel ♥

    Ha en wonderfull day vennen :))

    SvarSlett
  3. Heija=)

    Takk for koselig helsing, og takk.:)
    Vi he ei spennande tid i vente, men kan ikkje jer anna enn å gle mej til de blir ferdi =) skulle helst flytta inn i morga =) hehe...

    Kjempe nydelige pusa du he, og blogg:)

    Ha ei kjempe fin veke =)

    Klem.

    SvarSlett