mandag, november 01, 2010

Ønskeliste til jul og bursdag 2

Les gjerne mitt opprinnlige innlegg om gåver i overflod og symbolske gåver. Innlegget finn du her.

Til familie regnar eg med det er fornuftig å tenke litt ut kva eg/vi ønsker oss, for spørsmålet kjem, uansett. Og etter kvart som eg/vi kjem på noko noterer eg det her. Lista vil altså bli fortløpande oppdatert - håpar eg!

Eg ønskar meg:

  • Ullesta, gjerne strikka
  • Trysillesta
  • Hanska
  • Sjal, både tjukt og tynt
  • Veske

Vi ønskar oss:

  • Pizzaskjærar (no endar vi vel opp med 5 då, sidan vi skriv det til “alle”)…
  • Kubbelys er alltid kjekt
  • Serviettar
  • Andre nytteting
  • Dukar
  • Løparar
  • Rosendahl-produkt (mest Annika som har falt for desse). Vi har fem dessertskåler og skålsett (3 skåler).
  • Sengekle (laken 150*200, dynetrekk 200*220)
  • Brettspel, bl. a Bezzerwisser

Forslag til gåve til Sindre:

  • Pondus-bøker. Bladet abonnerer han på.
  • Jo Nesbø-bok. Har lest nr 1 og 3 i serien om Harry Hole.

 

Ikkje sjå på datoen innlegget er publisert - det var berre for å få eit innlegg på bloggen, utan at det skulle kome synleg på framsida.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar