søndag, juli 13, 2008

Gåveidear?

Å kjøpe bursdagsgåve til foreldre og egentlig ofte andre også kan vere ei utfordring. Men gåvene til helgas jubilantar er eg egentlig ganske nøgd med...

Mamma fekk akvariefisk (+ kinobillett) - dvs ho fekk plukke dei ut sjølv då, men ho fekk "gåvekort" øyremerka fisk. Eg har ikkje fått sett dei endå, så ingen bilder, men med eit lite akvarie, blei det fem neontetra og fem guppy veit eg.

Vigdis handla vi rett og slett til på jobb. Der er nemleg Turistinformasjon på Rådhuset, og der har dei litt av kvart av lokale varer, og vi fekk sansen for desse grytelappane - rett og slett herlege Haddals-sauer ;o)

"Tre Damer" lagar mykje spennande produkt, så vi kjøpte litt varer av det også. Og det falt i smak på Rovde :o) Kjekt med noko som ikkje ein kan kjøpe "overalt", og samtidig ikkje tek altfor mykje plass hos nokon som har det meste :o)

Blomster-te frå "Tre Damer".

3 kommentarer:

  1. Har du sånne foreldre som har "alt" du også? Da har jeg et godt tips, iallfall om du har noen du kan spleise litt med: gjør dem om til ustyrsfreaker :) Det hjelper :) Da har man brått en hel masse småting man kan kjøpe (det har nemlig storebror versjon 1 og 2 og jeg gjort ;))

    Men jeg syns du er bra oppfinnsom da :) Hadde høyst sannsynlig aldri fått til å tenke på ...hmmm ... noe a vdet som er nevnt i denne posten (jeg har ekstremt dårlig fantasi i forhold til hvor glad jeg faktisk er i å gi vekk gaver).

    Guro

    SvarSlett
  2. jepp, har alt, og vil helst ikkje ha noko heller, det er vel litt av problemet også.

    Pappa fikk tur på hesteryggen tidlegare i år:p

    Eg er også veldig glad i å gi vekk gåver, og då er den fantasien som stoppar litt teit;) Men å gjere dei til utstyrsfreakar var ein god ide ja. Noko å tenke på. Men det var det med å ikkje ville ha noko då... Foreldre skal gjere slikt vanskleg - det hører vel med:o)

    SvarSlett
  3. Nei, sånn er det! Vi har alt, i dette landet... foreldre har jo skapene fulle, det er naturlig...men de unge har også alt, og kanskje enda mer... de kjøper mere enn foreldrene gjør, tror jeg!
    I år er jeg starta tidlig med julegaver (gaver hvertfall). Strikker håndklær! Det trenger ale og det er få som har heimstrikka håndkle. Og det er artig å gi bort!

    Koselig og ukjent blogg du har!
    Natta, fra Nunne.

    SvarSlett