fredag, mai 01, 2009

Happy birthday!!

I dag fyller mi kjære niese år, heile 16 år! Hjelpes kor tida har gått, kor har det blitt av åra?… Eg er vel ikkje den einaste som tenker det. Er du i “sjokk”, Anja? ;o)

Eg hugsar så godt dagen ho kom, dagen då alt anna var stengt… Pappa feira 45-årsdag den helga, faktisk… Eg huskar endå til tilbake til då eg fek vite om den komande hendinga, jada, mi kjære søster fortalte meg på eit postkort at eg skulle bli tante!! Ei stund sidan no ja… Før det var supervanleg med SMS og billig telefontid… hehe… Huskar du det, Anja?

2009-04-09 Kvitneset2

Kos deg med vennebursdagen, kjære Jane, i dag er det din dag!!

1 kommentar:

  1. Det er stor stas å fylle 16 år. Min datter blir 16 år 16 juni.
    I dag feirar vi min pappa som har bursdag i dag :)
    Kake og kaffi :)
    Ha en fin helg vidare. Kos dag!!! klem

    SvarSlett