fredag, juni 19, 2009

Tips om ei (to) kjekke nettside(r)

Eit lite reklameinnlegg, men forhåpentligvis til glede for mange :o)

Brandølingar er smarte folk, og Stian er ingen unntak ;o) Han har starta nettbutikk, der du kan designe dine eigne kle. Både ein som er retta mot oss på Søre Sunnmøre og ein meir uavhengig av stad.

Kva med di eiga “Eg <3 potetball”-tskjorte eller “Dronninga av Hareid”?imageimage

Desse, og mange fleire finn du i nettbutikken til Stian.

Anbefalar deg å ta ein tur innom sidene:

www.steikjefine.no og http://www.klesdesigner.no/

Her kan du finne mange artige sitat på t-skjorta di, eller du kan lage dine heilt eigne, med personleg preg. Enjoy!

4 kommentarer:

  1. Kor lurt :)
    Og artige t-skjorter da :)
    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  2. Takk for reklama Annika! Steikjefine og Klesdesigner.no er også på blogspot! Dei som vil ha oppdateringar og følge med på tilbod og kampanjer kan følge desse på:

    www.steikjefine.blogspot.com

    www.klesdesigner.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Mange kjekke produkt derifrå ja;) T.o.m. babykle ;)

    Berre bli inspirert av syinga mi, det er kjekt :D Neste prosjekt er å lage sofapute av resten av kulene eg har ;)

    SvarSlett
  4. Hehe, no sat eg akkurat og la ut eit liknande innlegg på bloggen min:) Med Dronninga av Hareid som motiv...

    Og eg hadde ikkje sett at du hadde lagt ut det samme. Jaja, det betyr 2 ting: Eg må lese bloggen din oftare, og det er ein morsom nettbutikk som mange likar:)

    SvarSlett