tirsdag, mars 23, 2010

Molde og skattepengar

I dag har eg vore ein tur til Molde på ei kjekk samling. Eg var oppe tidleg, noko som gjer at eg omtrent søv her eg sit no. Eg var tenkt å skrive eit litt lenger innlegg, men innser at eg heller lyt få meg litt søvn!

I dag er det annonsert at vi skulle få vite førebels resultat på skatten på nett… Men det ser ut som eg lyt venta på dei i posten, for på www.altinn.no ligg det ingenting med meg, og det er visst fleire det gjeld for. Jaja, resultatet endrar seg vel ikkje, sjølv om eg må vente nokre dagar til på det :) Kanskje dei kjem i morgon?

Februar 030

Skattepengar eller ei, eg seier God Natt no!

2 kommentarer:

  1. Hei!

    No he ei lagt ut eit innlegg.
    Søte pusa du har passa da!

    SvarSlett
  2. Hei!

    No he ei lagt ut eit innlegg.
    Søte pusa du har passa da!

    SvarSlett