fredag, mars 26, 2010

Lukka er ein raud tråd… og helg!

No er det helg, og for mange er det også påskeferie. Sjølv skal eg jobbe litt til veka også, men så har vi fri heile påska (minus 1 dag for Sindre), det blir kjekt. page

I påska skal vi slappe av heime og forhåpentligvis få tid til litt besøk. Med andre ord ikkje noko påskeutfart på oss, etter planen, og eg syns det er skjønt. Sunnmøre er ein god plass å vere! Eg gler meg til kjente som kjem heim til Sunnmøre i dei nærmaste dagane, og får forhåpentligvis sett litt av dei.

Og til mamma: Og så må eg prøve å få rydda litt i alt rotet mitt som fortsatt står lagra hos mamma ;)

 GOD HELG!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for titten innom bloggen ♥ Kjempekoselig ♥

    Herlige bilder av katten hehe...dei e so GO!!! ♥

    Ja takk og vi her på Bakketun ønska dokke oxså ei riktig god påske! :o))

    Hopp Og Sprett fra Bakketun :)

    SvarSlett
  2. Vert litt jobbing her òg i neste veke, før me tek fri onsdag. Og sidan me skal på stor-utfart snart, så vert det ei stille og roleg påske. Ikkj eingong Vossa Jazz skal me på, berre ein utekonsert og kanskje muligens badnajazz'en. ;)

    Ha ei retteleg god palmehelg!

    SvarSlett