onsdag, mai 26, 2010

Award – no litt oppdatert…

Tusen takk, kjekke Rigmor, for kosleg award! Og gratulerer så mykje med ny jobb, samtidig!

image

Med denne awarden skal eg skrive sju ting om eg sjølv.

  • Eg har ein fantstisk snill kjærste, som betyr alt og litt til!
  • Det same må eg seie om familia mi, ufatteleg glad i dei.
  • Eg har alltid vore utruleg glad i dyr, er kjempeheldig som har fått vokse opp med både hest, hund, katt, kanin og akvariefisk. Mitzi er dronninga her i huset no.
  • Eg har vore aktiv i politikken sidan eg var 19, og blei valgt inn i kommunestyret då eg var 21.
  • Eg har jobba som både journalist, på zoo-butikk og fiskebutikk.
  • Eg har ei 10 år eldre søster, men vi har aldri bodd saman. Og vi har då heller aldri krangla, noko som mi kjære niese syns er ganske utruleg. Neste helg står søs brud, og eg gler meg stort til å dele den dagen med dei!
  • I staden for å blogge, burde eg sjekke bolledeiga no, som sikkert har heva over kanten…

…oppdatering på bolledeiga kjem forhåpentligvis…

Oppdatering:

Bolledeiga overlevde, og er snart på vei i steikeomnen, slik at Sindre får ferske bollar til kvelds når han kjem frå jobb.

Glømte å gi awarden vidare i stad…

Awarden vil eg gjerne gi vidare til Rosa i Rosa Univers, Alpakka og Livy. Tre herlege bloggar her i bloggeverda!

2 kommentarer:

  1. Hei ♥

    Kjekt å les om dej da!!! Og lykke til i bryllupet til systå ;o)))

    Ha en herlig dag ♥

    SvarSlett
  2. Åh, tusen tusen takk, snille du! Og for eit koneemne som stiller med nysteikte bollar til han som kjem heim frå jobb!

    håpar brudeparet og de som er rundt får ei fantastisk helg!

    stor klem

    SvarSlett