mandag, august 08, 2011

Tusenfryd ♥

I dag er det tilbake på jobb, ferien er over. Då er det kjekt å sjå litt tilbake på kjekke feriebilder framleis.

Endeleg fekk Sindre oppfylt drømmen sin, om å besøke Tusenfryd igjen! Nokre år sidan sist, og det var visst akkurat så kjekt som han tenkte. Han kunne nok gjerne ha vore der ein dag til - eller 10!

SAM_1303

Sindre og Dan i tømmerrenna. Kameraet tok kvelden akkurat i det eg tok bildet… Så fikk ikkje tatt bedre…

SAM_1304

SAM_1311

Her ein plass sit Sindre - ganske mange meter over bakken…!

SAM_1315

IMAG0400

Dette var einaste karusell-tingen eg prøvde… Og tru meg, eg angra i det den begynte å gå…! Eg er ingen karusell-person nei!

IMG927

Dan Renè (nevø) kosa seg også på Tusenfryd.

IMG931

Dan Renè igjen.

IMG932

Her er Sindre i loopen ein plass.

IMG935

Hehe, styltemann som hadde det kjekt.

IMG940

Dan og Sindre kjørte radiobil.

IMG941

SAM_1324

IMG952

Eg og Dan Smilefjes

IMG953

Strålande sol denne dagen, eg blei solbrend. Og sjølv om eg ikkje likar karusellar og berg-og-dalbaner, var det ein kjekk dag!

God veke til alle saman!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar