mandag, juni 01, 2009

Nydlige dagar på Sunnmøre

Vi er jammen heldige som har slike flotte dagar når det attpå til er langhelg. Men sidan ikkje eg har vore heilt frisk, har eg vore mest muleg inne…

Eg har fått tatt ein litt forsinka helgevask og fått inn litt sommarfargar her og der.

2009-06-01 Sommar

Sambo har styra utandørs, så no er iallfall to av dei “overgrodde” blomebedda klare til å få bark og litt nye blomar (derav presenning på bilde under). Skal bli kjekt å erstatte løvetannen og alt det andre spennande som har vore der ;o) Eg har også vore litt ute, fått litt fargar på trappa, det gjer seg alltid!

Fotomontasjer

No skal vi snurre i gang ein film i stova, før det er klart for ei kort arbeidsveke igjen!

Fortsatt god måndagskveld og god veke til alle :o)

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Så fint det har blitt både ute og inne! Kos dere masse med film, og ha en riktig fin uke videre!

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Koselig på trappa. Og fint var det inne også.
    Kjempe koselig å få laga til slik at man trives. Det var fin helg ja. Kosa oss vi også. I dag regna det, men regndagane trenger vi også.
    Eg kan godt sende hjertet men da blir det 80,- kr. Men vi kan se an litt.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett