søndag, mars 08, 2009

Gratulerer med dagen!

Gratulere så mykje med dagen, alle saman. Ja, eg snakkar om Kvinnedagen! I fjor sendte eg nokre tekstmeldingar med "Gratulerer med dagen!" og fekk tilbake "Eg har ikkje bursdag i dag..." Men i dag er det "vår" dag;o)

I samband med kvinnedagen,vil eg oppfordre alle saman til å signere kvinneoppropet for menneskerettar på Sri Lanka. Oppropet finn du her.

Oppropet er starta av åtte sunnmørskvinner frå åtte ulike politiske parti, og dei ynskjer meir søkjelys på konflikta på Sri Lanka. Dei vil vise solidaritet med våre medsystre frå Sri Lanka, som opplever krig, undertrykking, sorg og fortviling oversine døde born og slektningar.

Dei vil også oppmode norske og internasjonale styresmakter til å legge press på dei som har makt på Sri Lanka, til å skape fred og skape like rettar for alle når det gjeld helse, arbeid, religion, kultur og språk.

Og eg må berre seie meg veldig enig med initiativtakarane til oppropet, så eg har sjølvsagt signert. Håper du også vil signere oppropet!

Logoen over er lånt frå www.opprop.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar