lørdag, januar 01, 2011

Jul i huset

Dette innlegget var eg egentlig tenkt å lage 2. juledag, men så blei eg sjuk, og har ikkje lagt inn bilder på pcen frå kameraet før no… Så då blir dette siste del av “Tilbakeblikk på 2010”. Del 1 og 2 finn du her og her.

Det blir mest bilder, lite tekst.

IMG_1018

I år som i fjor feira vi jul i Leite, saman med mamma, Sindre sine foreldre og Sindre si søster med samboar, og sjølvsagt Mitzi.

IMG_1026

Eg rakk å knipse litt bilder i huset før her kom gjestar, men etter det glømte eg av kameraet, og det er kanskje gjestane like glad for… Slik var det i fjor også…

IMG_1028

Årets juletre, med nokre av pakkane under…

IMG_1031

Julestjerne frå 2009!! Ja, du las rett - den er frå 2009. Har rett nok ikkje raud stjerne, men den er i aller høgste grad i live!

IMG_1032

Pinnekjøtet godtgjer seg i panna, snart klart for nydlig julemiddag!

IMG_1038

Jul på badet.

IMG_1037

IMG_1041

Sofakroken, før gjestane kom.

IMG_1042

Tente lys og dekka bord.

IMG_1048

Mitzi inspiserer pakkar, og trur ho har funne ein til seg!

IMG_1058

2 kommentarer:

  1. for eit koseleg julehus! Synd du har vore sjuk i jula, men håper den har vore fin også! Godt nytt år :)

    SvarSlett
  2. Koslege jolebilete frå heimen din! Trasigt å vere sjuk i jola, men på den andre sida er det jo mykje kjekt på TV på denne tida, då ;)

    Kjekt å lese oppsummeringa di av året òg. Eg syns òg det er fint (for min eigen del) å lage ei slik oppsummering, for jammen gløymer ein fort!

    Håpar du er nokolunde frisk og rask att no, og klar for eit nytt år med nye moglegheiter!

    klem

    SvarSlett